3 Eylül 2015 Perşembe

Windows 10'a geçişle birlikte ortaya çıkan hatalar

Öncelikle şunu şiddetle tavsiye ederim bu bilişim sektörünün olmazsa olmazıdır her yeni ürün için buglarının giderilmesi testlerinin prod(canlı) ortamda yapılması için en az 1.5 yıl gereklidir.Bu sürede tabiri yerindeyse bu ürünün gönüllü kobayları olabilir,testlerinde yardımcı olabilirsiniz.Ama eğer bir developersanız bu işe bulaşmanız sizi felakate götürebilir neden mi ?

 Şöyle açıklıyim işiniz gereği ,kayıt defterinden portlara JVM'den sanal makinelere kadar bir çok şeyle haşır neşir oluyorum dahası kurcalamadan yapamıyoruz.Haliyle bu katmanda dolaşırken sorunlarla karşılaşmakta gayet normal.Tamda bu yüzden yeni bir işletim sistemine geçiş hele daha stable olmamış bir işletim sistemine geçiş işinize tam tabiriyle balta vurmak olacaktır,belki bir çok hatayla boğuşacak pek de çok şey öğreniceksiniz (Ben hatayı hep bir nimet görmüşümdür hatasız yazılımcı olmaz onlar bizi bir adım ileri götren mihenk taşları ) ama burda kilit soru hata zaman eğrisi Cem Yılmaz abimizinden dediği gibi ne kadar hata o kadar zaman buda özellikle proje zamanlarımızda istemiyeceğimiz bir durum.

Will continue soon...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder